Strona wydrukowana z adresu: http://www.radmor.com.pl/Produkty-cywilne/Akcesoria-i-osprzet/Anteny/Przewozne/Antena-przewozna-30832

Antena przewoźna 30832

Antena przewoźna 30832

Antena przewoźna 30832

Antena prętowa typu 30832 przeznaczona jest do współpracy z radiotelefonami przewoźnymi pracującymi w zakresie częstotliwości 164 ÷ 174 MHz.

Antena posiada przegub motylkowy, który umożliwia pochylenie anteny względem podłoża. Przystosowana jest do instalowania na dowolnych pojazdach mechanicznych.

Parametry elektryczne:

Typ (długość elektryczna anteny)

λ/2

Kod poziomej charakterystyki promieniowania anteny

000ND00 (według Zalecenia CEPT T/R 25-08)

Podział anteny na wykonania w funkcji częstotliwości pracy

Wykonanie

Pasmo pracy

1, 2, 3

164 ÷ 174

Impedancja wejściowa nominalna

50 Ω

WFS w paśmie pracy anteny

<1,5

Zysk energetyczny względem unipola λ/4

2 dB (4,15 dBi)

Polaryzacja

pionowa

Maksymalna moc dostarczana do anteny

50 W

Typ złącza antenowego

Wykonanie

Wtyk

1

BNC-50

2, 3

bez złącza

Typ przewodu antenowego
- wyk. 1
- wyk. 2
- wyk. 3

H-155 o długości 5 m
RG 58 All o długości 4 m
RG    58 All o długości 5 m

Parametry mechaniczne

Maksymalna długość anteny nad
karoserią     pojazdu
 wyk.     1, 2, 3

850 mm

Masa promiennika

0,22 kg

Masa anteny z przewodem współosiowym

0,50 kg

Średnica otworu złącza antenowego

Φ 16,2 mm

Warunki klimatyczne

Zakres temperatur pracy

-40°C ÷ +60°C

Zakres temperatur składowania

-40°C ÷ +65°C

Wilgotność względna

< 98% w temp. +40°C

Warunki eksploatacji:

Antenę 30832 należy mocować do metalowej karoserii pojazdu lub do metalowego wspornika połączonego galwanicznie z karoserią, która jest płaszczyzną "ziemi" dla anteny. Miejsce mocowania anteny należy wybrać w pobliżu środka największych poziomych płaszczyzn metalowych karoserii pojazdu lub w pobliżu środka całej konstrukcji pojazdu. Taka instalacja zapewnia prawidłową impedancję anteny oraz poziomą charakterystykę promieniowania najbardziej zbliżoną do kołowej.

Do instalacji anteny wymagany jest otwór w karoserii pojazdu o średnicy Φ 16,2 mm między ekranem przewodu współosiowego zasilającego antenę i karoserią pojazdu.



Projekt i wykonanie: TINKER MEDIA & POTACZEK.PL