praca

HOT!

radmor

Specjalista ds. szkoleń, rekrutacji i employer brandingu


OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE

Jeżeli interesują Ciebie zagadnienia z szeroko pojętego zakresu personalnego i chciałabyś/chciałbyś dalej rozwijać się w tym kierunku  – doŁĄCZ do nas – zespołu zaangażowanych ludzi, chętnie dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:


  • kompleksowe działanie szkoleniowe dla całej firmy we współpracy z kierownikami działów (przygotowanie planu szkoleń, monitorowanie realizacji planu, organizacja szkoleń),
  • kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (przeprowadzanie analiz CV kandydatów, rozmów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, wsparcie w opracowywaniu dokumentacji rekrutacyjnej i rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami),
  • onboarding pracowników,
  • koordynacja działań employer brandingowych: budowanie i utrzymywanie relacji z otoczeniem biznesowym (np. urzędy pracy) i edukacyjnym (uczelnie wyższe, szkoły średnie itp.), organizowanie wizyt na terenie naszej firmy (studentów, uczniów) oraz  praktyk uczniów ze szkół średnich i studentów, udział w targach pracy. Współpraca z uczelniami wyższymi/szkołami w zakresie promocji firmy: np. wizyty i prezentacje na uczelniach wyższych. Promowanie ofert pracy oraz wydarzeń z obszaru employer brandingu w social mediach (np. Linkedin, FB).

Oczekujemy od Ciebie

  • minimum 2 letniego doświadczenia z obszarów rekrutacji,  employer brandingu, szkoleń
  • doświadczenia w projektowaniu różnych form szkoleniowo-rozwojowych
  • wykształcenia wyższego kierunkowego (zzl, psychologia lub pokrewne)
  • umiejętności pracy w wielu projektach i swobodnego zarządzania priorytetami
  • doświadczenia w tworzeniu opisów stanowisk pracy
  • swobodnego posługiwania się programami Excel, Word, MS Office
  • znajomości przepisów kodeksu pracy
  • wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • kreatywności, otwartości i inicjatyw w zakresie poszukiwania rozwiązań

korzyści dla Ciebie

Umowa o pracę.


Praca i rozwój

  • finansujemy Twoje szkolenia i udział w branżowych konferencjach, seminariach oraz targach
  • partycypujemy w kosztach nauki na studiach I, II i III stopnia oraz studiach podyplomowych
  • jasno definiujemy Twoje obowiązki, unikamy rutyny
  • oferujemy rozwój zawodowy poprzez współpracę ze specjalistami w ciekawych projektach oraz kontakty branżowe


Work-life balance 

  • elastyczny czas pracy, możliwy do dostosowania do życia prywatnego
  • u nas idziesz na dwutygodniowy urlop i nie martwisz się pracą
  • niekorporacyjna atmosferę, brak dress code’u
  • wolne weekendy


Pakiet benefitów

  • dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenia medycznego, aktywności sportowej i kulturalnej
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twoich dzieci
  • platforma do doskonalenia języków obcych
  • praca w siedzibie firmy w Gdyni, do której dotrzesz SKM (250 metrów od wejścia na teren firmy), komunikacją miejską (przystanek kilka kroków od wejścia), autem (mieścimy się tuż przy zjeździe z Estakady i mamy dla Ciebie darmowy parking), rowerem (do Twojej dyspozycji jest szatnia z prysznicem, wiata rowerowa, parkingi rowerowe)
  • do dyspozycji jest pokój rekreacyjny (z tenisem stołowym, bilardem, piłkarzykami, konsolą)

polski producent
karty sportowo rekreacyjne
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie grupowe
stabilność zatrudnienia
bezpłatny parking
szkolenia i rozwój
pakiet socjalny
elastyczny czas pracy

W dokumentach aplikacyjnych prosimy umieścić poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez RADMOR S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Hutnicza 3 (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).