new

Administrator Systemu ERP
Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie administracji systemem ERP. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój systemu ERP oraz wsparcie biznesu.
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- administracja i rozwój systemu ERP, zapewnienie jego stabilnego działania oraz wsparcie użytkowników,
- wsparcie i optymalizacja procesów biznesowych organizacji w oparciu o system ERP,
- monitorowanie, analizowanie i doskonalenie wdrażanych modyfikacji oraz udział w ich implementacji,
- tworzenie i zarządzanie raportami oraz analizami.
Oczekujemy od Ciebie
- doświadczenie w administracji systemami ERP oraz we wsparciu i obsłudze procesów biznesowych,
- doświadczenie w programowaniu w językach wysokiego poziomu, podobnych do 4GL,
- umiejętność mapowania i optymalizacji procesów biznesowych,
- znajomość relacyjnych baz danych,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i zdolności rozwiązywania problemów,
- dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności do efektywnej pracy w zespole.
Mile widziane: - znajomość języka programowania Progress 4GL lub gotowość do jego nauki,
- znajomość procesów produkcyjnych i logistycznych,
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej,
- doświadczenie w pracy z systemami Microsoft Server i Linux,
- doświadczenie z technologiami wirtualizacji (np. VMware).
korzyści dla Ciebie
Praca i rozwój
- finansujemy Twoje szkolenia,
- partycypujemy w kosztach nauki na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych,
- umożliwiamy Ci pracę w otoczeniu nowoczesnego i zróżnicowanego wyposażenia technicznego,
- wymieniamy się wiedzą techniczną.
Work-life balance
- elastyczny czas pracy, możliwy do dostosowania do życia prywatnego,
- u nas idziesz na dwutygodniowy urlop i nie martwisz się pracą,
- niekorporacyjna atmosferę, brak dress code’u,
- wolne weekendy.
Pakiet benefitów
- dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenia medycznego, aktywności sportowej i kulturalnej
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twoich dzieci,
- platforma do doskonalenia języków obcych,
- praca w siedzibie firmy w Gdyni, do której dotrzesz SKM (250 metrów od wejścia na teren firmy), komunikacją miejską (przystanek kilka kroków od wejścia), autem (mieścimy się tuż przy zjeździe z Estakady i mamy dla Ciebie darmowy parking), rowerem (do Twojej dyspozycji jest szatnia z prysznicem, wiata rowerowa, parkingi rowerowe.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy umieścić poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez RADMOR S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Hutnicza 3 (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).